Київ (змінити місто)
Доставка квітів в Київ - безкоштовно
Доставка квітів в Київ - безкоштовно
EN|RU
Київ (змінити місто)
Доставка квітів в Київ - безкоштовно
EN|RU

Умови надання послуги замовлення квітів

Публічна угода:

1 Оформлення замовлення:

1.1 Правильне оформлення замовлення.

Замовлення вважається правильно і повністю оформленим, якщо Клієнтом була надана повна інформація щодо отримувача замовлення, а також правильно вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені всі обов'язкові поля при оформленні замовлення). 

Правильно і повністю оформлений замовлення Клієнта приймається до обробки, виконання і доставки тільки після отримання від Клієнта 100% передоплати вартості такого замовлення.  

1.2 Початок дії даної угоди.

Моментом укладення даної угоди між клієнтом і сайтом, вважається момент оформлення замовлення на сайті або іншим зручним для клієнта способом. Всі подальші дії з замовленням проходять в рамках даної угоди і клієнт підтверджує прийняття всіх умов і правил, перерахованих в даній угоді. 

1.3 Можливе час для оформлення і доставки замовлення.

Прийом і обробка замовлень здійснюється цілодобово в будь-який день тижня. 

При оформленні замовлення, ви можете вибрати доступну дату і час доставки.  

1.4 Вартість замовлення і доставки.

У різних містах, вартість замовлення і доставки може бути різною. При оформленні замовлення правильно вибирайте місто доставки, тоді ви побачите актуальну вартість замовлення! Якщо потрібного вам населеного пункту немає, тоді актуальну вартість замовлення і доставки ви можете дізнатися у оператора. 

1.5 Додаткова плата. Комісія платіжної системи.

У деяких платіжних системах існує комісія, яка додається до підсумкової суми замовлення. У будь-якому випадку всі доплати, які можуть бути нараховані до вашого замовлення, відображаються на кошику, при оформленні замовлення! 

1.6 Додаткова оплата доставки.

Якщо товар дешевше певного рівня, тоді може створювати додаткові витрати на доставку, це в основному стосується акційних букетів квітів. Так само за товари, які не є основними (цукерки, іграшки, інші товари), стягується додаткова плата за доставку. 

1.7 Перелік додаткових послуг, які можна додати при оформленні замовлення.

1.7.1 Послуга; Доставка сюрпризом;.

При замовленні цієї послуги, наші логісти не пов'язує з одержувачем, кур'єр їде за адресою і часу, які вказані в замовленні. Якщо одержувача немає на місці або адреса був призначений додатковий неправильно, тоді кур'єр телефонує одержувачем, перебуваючи на адресу, зазначеному в замовленні! В кожному окремому випадку, послуга; Доставка сюрпризом; вважається виконаним. 

1.7.2 Послуга "Доставка в точний час".

При замовленні цієї послуги, доставка здійснюється в точний час, вказане замовником з похибкою в 15 хвилин. Так наприклад, якщо вказано час 16-00, то ми залишаємо за собою право доставити замовлення в проміжок 15:45 - 16:15. У разі відмови одержувачем приймати доставку у вказаний замовником час, наші логісти переносять доставку на точний, зручний одержувачу час. В будь якому із випадків, послуга "Доставка в точний час" вважається виконаною.

1.7.3 Послуга; Фотозвіт;.

При замовленні цієї послуги, при врученні букета або іншого подарунка, кур'єр фотографує одержувача з букетом або подарунком в руках. Якщо одержувач відмовляється фотографуватися, тоді замовнику надається фото букета, без одержувача. В кожному окремому випадку, послуга; Фотозвіт; вважається виконаним. 

2 Правила обробки, виконання і доставки замовлень.

2.1 Обробка замовлення.

При оформленні замовлення, до замовлення присвоюється індивідуальний номер, який разом з усіма даними на замовлення відправляється на пошту клієнта. Якщо в замовленні вказана необхідна інформація про клієнта і одержувача замовлення, а так само якщо замовлення оплачений, тоді замовлення передається на виконання! Замовлення не може бути доставлений раніше 3-х годин після оплати або доплати клієнтом. Врахуйте це, якщо ви збираєтеся сплатити замовлення пізніше.

Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо Клієнт вказав не повну, чи не коректну чи неправильна інформацію про Одержувача. Замовлення буде переданий в роботу, після перепогодження цих даних в операційний час компанії.

Якщо ж в замовленні вказана інформація, якої достатньо для виїзду кур'єра на доставку, тоді замовлення вважається в статусі "на доставці" за 1 годину до початку часового проміжку або точного часу, зазначеного в замовленні. Коли статус замовлення "на доставці", ми не можемо внести в замовлення зміни або скасувати доставку!

2.2 Виконання замовлення.

Перед виконанням замовлення, наші логісти зв'язуються з одержувачем, для підтвердження готовності прийняти замовлення в зазначену дату, час і за вказаною адресою! Якщо час доставки за бажанням одержувача не збігається з часом в замовленні, то час змінюється на час зручне одержувачу!

Якщо одержувач відмовляється приймати замовлення або одержувача немає в місті або країні, тоді виконання замовлення може бути призупинено, а клієнт повідомлений про це.

Якщо в замовленні активована послуга; Доставка сюрпризом ;, то замовлення передається в роботу без дзвінка і підтвердження від одержувача. В даному випадку, замовлення вважається виконаним, навіть якщо замовлення не було доставлено, через відмову від отримання отримувачем або одержувача немає в місті. 

2.3 Доставка замовлення.

Доставка замовлення, здійснюється у часовий проміжок, вказаний клієнтом або одержувачем, в інтервалі не менше 3-х годин, а в святкові дні не менше 6-ти годин від початкового і кінцевого часу доставки.

У разі поганих погодних умов на дорозі, святкових або передсвяткових пробок, а так само інших, не передбачуваних обставин, допускається запізнення кур'єра на доставку до 6-ти годин, після кінцевого часу доставки. При таких ситуаціях кур'єр телефонує одержувачем і переносить час доставки.

У разі активної послуги; Доставка сюрпризом ;, якщо після приїзду кур'єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом помилкові (помилка в номері будинку або квартири, вулиці, якщо Одержувач не проживав або вже не проживає за наданою адресою) замовлення вважається виконаним коректно і повністю . Можлива доставка замовлення по знову вказаною Клієнтом адресою в цьому ж місті за додаткову оплату. У разі відмови Клієнта від доставки замовлення по знову вказаною адресою, оплата за замовлення не повертається.

У разі активної послуги; Доставка сюрпризом ;, а іноді і при звичайній доставці, одержувач відмовляється від прийняття букета, коли замовлення вже привезений кур'єром на адресу одержувача. В такому випадку замовлення вважається виконаним коректно і повністю. 

2.4 Умови доставки товарів з розділу "Суші":

2.4.1 У разі, якщо протягом 4 годин після готовності замовлення одержувач не виходить на зв'язок або не може отримати замовлення за будь-яких обставин, замовлення вважається виконаним у повному обсязі. Сплачені кошти не повертаються, товар підлягає утилізації;

2.4.2 За умови самовивезення, якщо протягом 4 годин після повідомлення про готовність замовлення клієнт не забрав товар, замовлення вважається виконаним у повному обсязі. Сплачені кошти не повертаються, товар підлягає утилізації.

3 Правила повернення продукції і грошових коштів.

Не дивлячись на те, що квіткова і продуктова продукція не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни і передоставкі компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

3.1 Порядок і терміни подачі скарги:

3.1.1. Скарга на якість букета або інших товарів може бути подана протягом 3-х годин після доставки.

3.1.2. Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії. Фотографії, надіслані через 3 годин з моменту виконання замовлення, не розглядаються. Фотографії можна надсилати viber, whatsapp, skype або на пошту. Обов'язково із зазначенням номера замовлення і ПІБ платника. Скарги від третіх осіб до розгляду не приймаються.

3.1.3 Скарга на запізнення приймається, тільки якщо в замовленні оплачено точний час доставки і активована послуга; доставка з сюрпризом ;. В інших випадках доставка узгоджується з одержувачем і може бути перенесена у зручний для одержувача час. 

3.2 Порядок і терміни дозволів скарги:

3.2.1 Ми намагаємося якомога швидше реагувати на скарги від наших клієнтів, тому максимальний час розгляду скарги 24 години.

3.2.2 Якщо в момент вручення замовлення квіти вже мали не належний вигляд, клієнт має право вимагати повну заміну продукції або вимагати повне або часткове повернення коштів.

3.2.3 Якщо в доставленому замовленні відсутній один з товарів, компанія за свій рахунок здійснює повторну доставку відсутнього товару. Листівка надається безкоштовно і не може вважатися товаром.

3.2.4 Фото звіт узгоджується з одержувачем і відсутність фото звіту не може бути причиною для скарги. 

3.3 Порядок і терміни повернення коштів:

3.3.1 Повернення здійснюється протягом 3-х днів з моменту прийняття рішення про повернення.

3.3.2 При поверненні стягується комісія платіжної системи, яка лягає на покупця. Так само можливо залишити кошти на балансі покупця, тоді комісія не стягується.

3.3.3 Якщо повернення проводитися з причин:
- відмова від отримання букета одержувачем
- не можемо додзвонитися одержувачу і немає альтернативних номерів
- одержувача немає в країні / місті і він не може прийняти букет
- замовник передумав дарувати букет

У подібних випадках буде утримана оплата послуг компанії, яка може дорівнювати; мінімум 10% від вартості замовлення і максимум 100% вартості замовлення. Сума повернення залежить від матеріальних витрат компанії.

У деяких випадках ми можемо залишити гроші на балансі клієнта, не стягуючи оплату послуг компанії та комісії банку.

3.3 Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачений третім особам. 

4 Правила дотримання якості та відповідності продукції.

4.1 Якість продукції, що поставляється.

4.1.1 Компанія гарантує максимально високу якість послуг, що надаються і обслуговування. Вся квіткова продукція, яка використовується в замовлення, свіжа і зберігатися за всіма вимогами і нормами. Всі овочі, фрукти, м'ясні та інші продуктові вироби, купуються тільки в спеціалізованих магазинах, з перевіркою терміну придатності і умов зберігання.

4.1.2 До упакованої продукції застосовуються такі правила:

 - кінцевий термін придатності не повинен бути менше треті всього терміну придатності продукції, так наприклад торт у якого термін придатності 72 години, на момент вручення не повинен бути старше 48 годин.

4.1.3 До фруктам і овочам продукції застосовуються такі правила:

- допускається неправильна форма продукту, темні плями і цяточки, які є природними. На бананах допускаються почорніння, які є природними. Гроно винограду може містити кілька пошкоджених ягід. 

4.2 Відповідність продукції, що поставляється.

4.2.1 Компанія прагнути, але не гарантує схожість продукції з фотографією на товар!

4.2.2.Ми НЕ гарантуємо що на момент оформлення замовлення, в наявності будуть всі складові товару і якщо заміни неістотні (менше 30% букета), тоді компанія може приймати сама рішення про заміну, не повідомляючи клієнта.

4.2.3 Колірна гамма товару так само може відрізнятися від фотографії товару, відтінок квітки завжди різний, а упаковки ідентичного кольору може не бути на складі.

4.2.4 У різних регіонах може відрізнятися стиль виготовлення букета або композиції, стиль упаковки і обв'язки продукції.

4.2.5 Пакувальні товари, такі як ящики, коробки, корзини можуть відрізнятися за кольором, розміром і формою, наявністю ручок та інших особливостей.

4.2.6 Довжина квітки на стандартний букет (довжина не вказана в складі) може варіюватися від 40 см і до 80 см, в залежності від наявності квітки в даний час, в даному регіоні. Якщо довжина квітки вказана в складі, допускається відхилення довжини на 10% від зазначеної довжини в складі, як у велику, так і в меншу сторону.

4.2.6. Такі товари, як повітряні кулі, м'які іграшки, торти, цукерки, вази можуть відрізнятися ім'ям виробника, кольором, розміром і вагою. При відсутності таких товарів на складі, компанія сам а приймає рішення про їх заміну, на схожі товари подібної вартості.

5 Бонусна система.

5.1 Правила нарахування та списання бонусів.

5.1.1 При купівлі будь-якого товару сайту на баланс покупця нараховуються бонуси в розмірі 10% від вартості товару. Термін дії бонусів обмежений в залежності від умови даної акції. При наступній покупці товару, сума замовлення зменшиться на суму доступних для даного замовлення бонусів. Оплатити бонусами можна до 7% вартості товарів в замовленні.
5.1.2 Бонусы нельзя использовать для оплаты акционного товара.

5.1.3 Бонуси анулюються в наступних випадках:
- якщо Ви оформили замовлення з використанням бонусу і справили його скасування;
- надані користувачеві бонуси можуть бути в будь-який час анульовані (як за весь період, так і частково) і / або термін їх дії скорочений.

Компанія залишає за собою право змінювати будь-яку інформацію, викладену на сайті, без попереднього попередження, яка вступає в силу з моменту її опублікування на відповідній сторінці сайту.

Інше місто:
Зв'язатися з оператором
Ви можете зробити замовлення, зв'язавшись з оператором по телефонам:
(067)230-67-79 call
(099) 668-75-51 call
Або можете оформити замовлення через месенджер.
Viber Call Viber Chat